5 Nisan 2009 Pazar

******PATATES PASTASI******* P.D.Ç.S.E.40


Bu tarifin başka şekillerini bilsemde sevgili melisada gördüğümde bir kez daha hayran kaldım. sayenizde çok şeyler öğreniyorum aslında. birçok fikrin aklımda canlanmasında hepinizin çok yardımları var.orjinal tarif burada..

ben bazı değişiklikler yaptım.ellerine ve zevkine sağlık canım arkadaşım...
ayrıca bu tarifi p.d.ç.s.e.40 düzenleyen missgibiye yolluyorum kolaylıklar sevgiler

malzemeler:


  • bir kilo patates

  • 3 kaşık tereyağ

  • yarım demet yeşil soğan

  • 1-2 kaşık dereotu

  • 1 hayuç rendesi

  • 1 çay bardağı mısır

  • 1 çay bardağı kornişon turşu

  • 1 çay bardağı pancar turşusu

  • 2 su bardağı yoğurt

  • 2 kaşık mayonez

  • 1 çay kaşığı sarımsak tozu

  • tuz

yapılışı:


  • patatesler haşlanıp ezilir.tereyağ ve tuzla tadlandırılır.

  • 3 parçaya ayrılır.

  • kek kalıbına streç yayılır.ilk kata doğranmış yeşil sogan ve dereotu konup yerleştirilir.

  • 2. kata rende havuç ve mısır konup diğer patatesin üstüne bastırılır.

  • 3. kata ise rende pancar turşusu ve kornişon turşusu eklenir.

  • buzdolabında 2-3 saat dinkendirilidkten sonra servis tabağın aters çevrilir.

  • üzerine sarımsaklı ve mayonezli yoğurt dökülüp cerry domatesle süslenir.

  • şimdiden afiyet olsun.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

DESTEĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM CANIM..TARİFİN YARIN YAYINDA..TEKRAR BEKLERİM..SEVGİLER..
WWW.MİSSGİBİ.BLOGCU.COM

Mutfaknotlari dedi ki...

canım ellerine sağlık
seninkide muhteşem görünüyor
saol benim tarifini denemen beni resmen mutluuu ettii
öptüm görüşürüzz

ÇİKOLATALI TURTA....